091002

publicerad den 2009-10-02 kl 23:08:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

I'm back!

Jag kan faktiskt inte riktigt förstå hur jag kunde lämna den här bloggen från början. Mycket dumt gjort var det. Men men, nu är jag tillbaka i alla fall. Det känns bra.

Som alla som känner mig redan vet så har jag spenderat kvällen framför Idol, och de som känner mig vet nog också att jag är så förbannad så att jag skulle kunna spricka. Juryn måste ju vara fullständigt pantade om de tar in Eddie, Nicklas och Camilla. Att svenska folket sedan är så katastrofalt idiotiska så att de faktiskt röstar på dem här människorna gör ju saken otroligt mycket värre. Ingen som är musikalisk (ja, jag anser att jag är musikalisk) kan säga att det Eddie sjöng lät bra. Det var falskt hela tiden. Camilla har jag inte ens ord för. Hon måste ju vara helt IQ-befriad. Hon borde fasen skämmas. Hon borde ställa sig upp och ge sin plats till Moa eller Rasmus, som faktiskt förtjänade att gå vidare.

Ja, ni kanske märker att jag har ganska starka åsikter om det här. Jag har därför bestämt mig för att bojkotta Idol i år. Jag menar faktiskt allvar. Det blir inget Idol för mig.

Nu känner jag att paniken börjar komma tillbaka, men det har dock ingenting med Idol att göra. Jag återkommer imorgon.

Peace, och usch för Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback