091016

publicerad den 2009-10-16 kl 13:49:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Goddag!

Idag är en bra dag. Igår var min kära vän Josse här på kvällsfika. Vi åt scones och drack te, mysigt värre. Jag är så glad att jag har dig <3

Imorse väckte mamma mig vid nio, hon är alltid ledig på fredagar. Det är skönt att hon är det, för då slipper jag vara hemma ensam. Det känns mer normalt att vara hemma när mamma & Anton också är det. Vi satt och tittade på Efter Tio tv4, som alltid är intressant. De brukar ta upp ganska intressanta saker i alla fall. Idag var det dock inte så jätteintressant. Det handlade om ett par som hade hittat tillbaka till varandra. Trevligt för dem.

Om en stund ska jag nog ta på mig gummistövlarna och gå ut i skogen ett tag, även fast det regnar. Jonis & Santi kommer hit lite senare också. Jag har inte träffat dem på jättelänge så det känns roligt.

Nu måste jag trösta Anton som har börjat grina för att han inte vill gå ut...

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback