091021

publicerad den 2009-10-21 kl 12:15:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,

Nu kommer jag med en uppdatering! Jag känner att jag måste blogga lite för att ha kvar kontakten med vardagem. Som de flesta redan vet så är jag sjukskriven just nu. Jag vet inte hur länge jag kommer vara det, men förhoppningsvis kommer jag kunna gå på några lektioner i veckan efter höstlovet. För att förklara min sjukskrivning så kan man säga att jag har gått in i väggen. Det är nog den beskrivningen som passar bäst.

Men men, vidare till roligare saker. Det kommer ett inlägg om nyshoppade saker om några minuter! Japps, ni har alldeles rätt. Jag shoppar fortfarande. Det är något som jag tydligen måste göra. Jag måste göra roliga saker, och vad är roligare än att shoppa? Ingenting faktiskt.

Peace

Kommentarer
Postat av: Din Julls
Jag saknar dig något fruktansvärt!
2009-10-21 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback