091028

publicerad den 2009-10-28 kl 20:22:20 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Godkväll!

Min dag har varit jättebra! Det känns som att jag verkligen lyckades göra saker utan att stressa, och då ska det sägas att för att jag inte ska stressa så måste sakerna ske väldigt långsamt. När man gör saker väldigt väldigt långsamt så hinner man inte med så mycket saker heller. Det är bra att jag har insett att saker tar mycket längre tid för mig än för andra just nu, för annars planerar jag för mycket. Jag har just insett att jag inte kan göra mer än en sak per dag. Jag klarar inte av pressen att jag ska hinna med flera saker på en dag..

Men i alla fall. Jag fick saker köpta idag! Jag köpte tyg som jag ska sy kuddar av. Tygerna var fruktansvärt dyra, men de är jättefina så det är värt det. Jag köpte dessutom en svart parkas på VILA för 300 kr! Det var 50% rea på den! Jag blev otroligt glad för jag har letat efter en sådan i flera veckor. Jag hade också 100 kr kvar på mitt presentkort på Gina Tricot så jag köpte en t-shirt, hihi.


Den passar mig, eller hur? ;)

Nej nu ska jag göra lite annat innan Grey's Anatomy börjar, som sedan följs upp av True Blood! Onsdagar är bästa TV-dagen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida
maaaww!!!! jag vill också haaaaa!!! :D:D:D:D:D:D<3
2009-11-01 @ 22:17:39
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback