091029

publicerad den 2009-10-29 kl 10:11:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Jag vaknade tidigt idag för en gångs skull! Och nu ringde pappa. Tur för honom att jag vaknade tidigt, annars hade han väckt mig. Han sa att han hade lämnat pengar till mig (jag ska köpa en till present till mamma från pappa, han kan ingenting om kläder...) men jag gick upp igår kväll och tog pengar från hans plånbok för jag trodde att han skulle glömma att ge mig pengar. Det sa jag förstås till honom nu, haha. Jag är ingen tjuv, jag brukar inte ta pengar från andras plånböcker faktiskt.

Idag ska jag in till stan och fika med min gudmor. Och köpa en till present till mamma. Nu sitter jag och tittar på True Blood på nätet! I Sverige har vi ju bara kommit till säsong 1, men i USA så är säsong 2 redan visad! Det betyder att man kan kolla på den på nätet! Tjoho för mig.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback