091030

publicerad den 2009-10-30 kl 11:49:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Det här är mitt 700:e inlägg i den här bloggen. Jag har ju faktiskt också skrivit ca 200 inlägg i en annan blogg också. Det är helt sjukt.

Idag är det min mammas födelsedag! Jag tänker inte skriva hur många år hon fyller, för att ta hänsyn till henne, haha. Jag gick upp halv nio för att göra frukost på sängen till henne och sen väckte jag mina bröder. Nu kan jag ju faktiskt skriva vad hon fick. Av mig fick hon en mp3-spelare, vilket hon har sagt att hon vill ha men glömt bort det själv, hoho. Jag satt uppe hela kvällen igår för att rippa alla hennes ABBA-skivor till min dator för att kunna lägga in dem på hennes mp3. Så hon fick en mp3 laddad med musik! Om hon skulle ha behövt göra det själv så hade det aldrig hänt. Hon fick dessutom två olika tesorter av mig. En som hette Kärlek och en som hette Lugn & Ro. Av Simon fick hon en sån där som man tar på huvudet, haha. Ni vet en sån där som ser ut som en visp som känns jätteobehaglig när man trycker ner den på huvudet (tycker jag i alla fall)? Men mamma tyckte att det var skönt i alla fall. Jag var också och köpte en cardigan till henne igår, som dock var för pappas pengar men han kan ju inte köpa kläder... Hon har två presenter kvar som hon får när pappa har kommit hem. Det är en spikmatta och filmen Änglar och demoner.

Nej nu måste jag städa lite i mitt rum så att det ser fint ut när vi får gäster ikväll.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
säg inte att du redan har fyllt år..! jag har väl inte missat att gratta dig?! Grattis i efterskott i sådant fall :$ <3
2009-11-03 @ 19:27:37
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Alexandra
vrf svarar du inte på mina kommentarer? :/
2009-11-09 @ 22:16:07
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback