He reaches out to say he loves you

publicerad den 2010-04-04 kl 22:44:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!
Nu var det länge sedan igen som jag bloggade! Jag vet inte vad som är med mig. Men i alla fall, helgen har varit bra. Bättre än dom flesta! I fredags kom farmor och farfar med påskägg/påskpresent och sånt är ju alltid kul, haha. Igår var Pillan hemma hos mig, först på dagen och sedan på kvällen igen. Vi tittade på Tidsresenärens Hustru som mamma hade hyrt till mig. 22.30 skulle jag vara i kyrkan för uppsjungning innan mässan. Jag var stennervös! Det var så länge sedan jag sjöng i kyrkan och dessutom så är ju påsknattsmässan det största på hela kyrkoåret så kyrkan är alltid fullsatt. Men det gick bra! Det kändes super efter när man fick komplimanger, haha!

Idag var jag ute med mamma, pappa & Anton på dagen.
Vi gick till Nyfors och satte oss i skogen och fikade. Som värsta skogsmullarna, haha. Men det var mysigt! På eftermiddagen åkte vi till vänner och åt middag där. Nu har vi kommit hem och jag ska snart gå och lägga mig i och med att jag ska upp supertidigt imorgon. Jag ska på 12-timmarskryssning, båten går 07.45. Vi ska åka hemifrån senast 06.30. Det är ju helt sjukt faktiskt.

Kanske mobilbloggar från båten imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback