Just another weekend

publicerad den 2010-08-29 kl 18:00:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.
Det har väl egentligen inte varit "just another weekend" för jag har haft roligare än vad jag brukar ha. I fredags träffade jag Doddo efter att jag hade varit hos min pedagog. Vi gick först från Slussen till vårat favoritcafé Café Art i Gamla Stan. Sen gick vi vidare in till City och bestämde oss för att gå på bio! Vi såg såklart Eclipse, hehe.. Doddo hade inte sett den så det passade bra. Bion var inte förrän 20.45 på Rigoletto så vi hann med att gå till Kungshallen och äta också. Vi är som sagt vanemänniskor och går ofta till samma ställen och beställer samma saker. I Kungshallen när det bara är vi två så har vi dom senaste gångerna kört på en nacho-tallrik och en friterad kyckling-tallrik och så delar vi på båda. Så det var det jag gjorde i fredags. Igår var jag helt död och sov halva dagen. På kvällen var det kräftskiva men jag åkte hem tidigt. Det var skönt att bara vara ensam hemma ett tag. Dessutom visste jag att jag var tvungen att gå upp tidigt idag, så det förstör det roliga lite. Men i alla fall, idag var det mässa i kyrkan som min kör sjöng på. Vi sjöng Mirres sololåt, och det var helt fantastisk bra. Som hon har utvecklats! Helt enormt. Vi sjöng dessutom min sololåt, men den har vi kört så många gånger nu så det är inte lika kul, haha :P
Mamma var där och lyssnade, och det var även Neas mamma, Mirres mamma och Mirres syster. Så efter mässan stannade vi i församlingshemmet och tog kyrkkaffe. Och DÅ, när vi skulle gå hem, så kom jag på att det var loppis i Bygdegården som ligger precis bredvid. Jag var ju såklart tvungen att gå dit och titta och jag fick med mig mamma och Doddo. Jag släpade även med Doddo hem. Trevligt, trevligt! En mycket bra helg!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback