Shoppingtime!

publicerad den 2010-08-31 kl 11:32:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!
Medan alla andra är antingen på jobbet eller i skolan tänkte jag nu åka in till stan och shoppa! Det gör jag i stort sett bara ensam och har alltid gjort. Jag får ingenting köpt annars.
Förresten så glömde jag att berätta att ett par kom fram till min körledare i söndags efter mässan och frågade om inte vi kunde sjunga på deras bröllop på lördag! Hur gulligt är inte det?! Och hon ville att vi skulle köra min sololåt, som vi hade kört då också, och då blir man ju glad. Vi ska dessutom sjunga Oh Happy Day så Nea får också köra solo! Roligt roligt! Dessutom så ville Paul (prästen) att vi skulle sjunga nästnästa söndag också. Det var tydligen hans sista gudstjänst i Tyresö Kyrka för han ska flytta till en annan församling, och då ville han att vi skulle vara där. Så gulligt! Det är kul när dte man gör blir uppskattat.
När jag kommer hem så visar jag vad jag har köpt, om jag har köpt något, haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback