Förkyld

publicerad den 2010-12-02 kl 19:39:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan hoppsan lillebror!

Det har inte blivit någon bloggning alls den här veckan! Förlåt, förlåt! Jag har varit väldigt förkyld. Eller har varit, jag är fortfarande. Det känns dock lite bättre idag. Det började i måndags när jag skulle på bio och se Harry Potter med Jocke. Det var ju dock superviktigt så jag tog en Ipren och gav mig iväg i kylan. När jag kom hem på kvällen så var jag helt slut och det höll i sig till igår. När jag vaknade idag så var jag riktigt täppt i näsan men när jag tog nässpray blev det mycket bättre. Den rinnande näsan är alltså försvunnen för den här gången. Nu har jag dock börjat få hosta.. Men men, bättre att jag är sjuk nu än senare i december! Det resulterar dock i att jag inte kommer gå på yogan imorgon. Tror jag. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Men det blir nog bäst så. Jag vill inte smitta någon annan så det får nog bli yoga hemma istället. Och en promenad till Strandtorget för jag fick en avi om ett paket idag. Vi får se vad det är!

Förresten så gjorde jag en egen adventskalender till Anton igår! Det är 24 st små julstrumpor med handbroderade siffror och band som är fastsydda för hand. Det tog en jäkla tid! Jag kan fota imorgon och visa. 

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida
jag e också bombförkyld o sjuk, tråkigt! :(



ledsen att jag inte svarat, har haft helt fullt upp verkligen! men kanske nästa vecka? :) vilka dagar passar dig? <3
2010-12-03 @ 22:41:23
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback