Magsjuk

publicerad den 2010-12-09 kl 18:21:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nejmen hejsan!

Jag lever! Dock knappt, men ändå! Jag fick kräksjukan i tisdags. Jag gick upp halv sju för att jag skulle till SÖS på läkarbesök, men det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt. Den dagen bestod bara av kräkningar och liggande på badrumsgolvet tyckandes synd om mig själv. Man måste ju få ha sådana stunder också.. Igår mådde jag betydligt bättre så jag började äta igen efter att inte ha fått ner en smula på över 1½ dygn, och då känns det ju såklart inte så bra i magen. Men idag har jag kunnat utöka till omelett och pannkakor! Och det känns faktiskt bra. Och i och med att det precis nu är 48 timmar sedan jag spydde sista gången, så tänkte jag gå på yogan imorgon. Det är sista gången innan juluppehållet, och jag missade förra veckan då jag var förkyld. 

Nu måste jag öva på luciasångerna inför söndag! Luciatåg kl 11 i Tyresö Kyrka för er som vill komma!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback