Morotshår

publicerad den 2010-02-08 kl 09:50:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon alla glada!
Och alla som inte är glada också, förstås!
Idag är jag glad! Jag känner mig jättepeppad på individuell sång i skolan, även om jag skäms som en hund med svansen mellan benen för mitt hår. Jag har inte bloggat något i helgen pga att jag har varit fullt upptagen med det både lördagen och söndagen. Mormor hjälpte mig i lördags att göra avfärgning igen, och det blev helt katastrofalt. Vi gjorde om det igen igår och färgade det sedan så att lite av det röda försvann. Men i hårbotten är jag vit, ni vet som en blonderad fjortis, fast bara i hårbotten. Resten är ljust orange. Nu vägrar jag göra något mer med håret just nu, för jag är livrädd att det ska ramla av. Mormor (som är gammal frisör) sa dock att jag hade jättebra hårkvalitet, hon tittade med förstoringsglas på hårstråna. Men ändå. Nästa steg är att gå till frisören.
Nu måste jag börja sminka mig för att hinna till skolan till lunchen så att jag kan äta med min kära vänner.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback