Morotshuvud; no more!

publicerad den 2010-02-10 kl 14:52:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag var hos frisören i 2½ timme idag. Men det lönade sig!
Morotsfärgen är looooooong gone! Det blev slingor á la 90-tal, ljusa och mörka i hela håret, och på det en toning så att det blonda inte skulle vara så vitt. Och det blev superfint! Jag är extremt nöjd! Jag hinner göra ljusa slingor en gång till innan sommaren, och sen bleks det ju av solen, så det blir perfekt! Jag kanske ska ta bild och visa er? Maybe!
Nu ska jag ta och städa lite. Vi får finbesök från Växjö som ska bo här tills lördag! Mycket trevligt! Jag får dock behålla mitt rum, till skillnad från Simon som måste ge upp sitt och får sova i vardagsrummet, haha! Men jag tänkte ändå plocka upp kläderna på golvet...
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Jo lägg upp bild nu nu nu! Är extremt nyfiken :D <3
2010-02-10 @ 19:35:57
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback