My day

publicerad den 2010-02-27 kl 18:04:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan!
Nu är jag hemma igen efter en heldag på stan! Jag, mamma, Eva & min gudmor gick runt i inredningsaffärer. Vi åkte först till Rådmansgatan och gick till Spiti på Sveavägen. Den var helt underbar! Jag skulle kunna bo i den affären! Lite indiska-stil. Sen gick vi till Raja och LondonW8 som båda ligger på Odengatan. Raja var lite samma stil som Spiti, fast jag tyckte Spiti var mysigare. LondonW8 är inredningsbutiken som Simon & Tomas har, ni vet dom från TV? Simon stod i kassan när vi kom in! Kul att han tar sig tid att göra det tycker jag. Jag trodde väl bara att dom ägde butiken men att dom hade anställda som kobbade i butiken. Själva inredningen är jag dock inte ett så stort fan av.

Efter det satte vi oss och fikade på Upplandsgatan och sedan gick vi till Årstiden på Drottninggatan.
Den lilla butiken var verkligen en av mina favoriter! Superfina saker! På vägen till tunnelbanan så stannade vi vid Indiska där jag fyndade på rea. Det blev ett par blommiga tights och ett par ljuslila stickade knästrumpor. På Apoteket köpte jag en ny ansiktskräm för min torra och känsliga hy som jag hoppas ska vara bra. Vi svängde också förbi H&M Home och tittade lite.

Det blev alltså många butiker!
Nu är jag helt slut och ser fram emot en lugn hemmakväll. Trevlig kväll!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback