My mind

publicerad den 2010-02-08 kl 17:44:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!
Dagen gick inte riktigt lika smärtfritt som jag hade hoppats på, men man kan inte få allt! All dramatik i skolan med produktionerna blev lite mycket för lilla mig. Men jag gick därifrån och en stund efter gick illamåendet över.
Jag glömde förresten att berätta att jag var hos Nea i lördags och tittade på Melodifestivalen med dunder och brak. Vi laddade med godis och chirre med dirre (chips med dipp) och kritiserade alla utom Salem, såklart. Det var en superrolig kväll! Tack Nea för att jag fick komma! <3

Nu blir det till att äta köttbullar till middag. Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: Nea
du är alltid välkommen!! :D <333
2010-02-14 @ 21:29:53
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback