Schema

publicerad den 2010-02-23 kl 22:11:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan svejsan.
Det har inte varit någon bra dag idag. Förkylningen tar kol på mig! Och stämbanden har blivit enormt skadade av slangen som de stoppade ner i halsen på mig. Jag kan inte ta en endaste ton! Tänk om det är permanent? Tänk om jag aldrig mer kommer kunna sjunga?! Hemska tanke...

Jag har i alla fall gjort mitt bästa idag och kurerat mig.
Honungsvatten är min bästa vän och sängen är min homie. Eller nåt. Det är bara det att jag blir så fort uttråkad nu! Jag sitter och tänker på saker som jag skulle vilja göra, som jag inte orkar. Men imorgon ska jag orka! Jag har bestämt mig för att inte vara sjuk längre, så imorgon ska jag göra allt som jag vill göra. Vilket är;
- Flytta tillbaka sängen som den stod förut
- Göra rent pallarna
- Klä in lådor i tyg
- Hitta en smartare lösning för mina DVD-filmer
- Ta ner keyboarden

- Flytta sekretären
- Rensa lådor
Japps, det här är saker som jag vill göra. Plus att jag verkligen vill åka till skolan imorgon kväll och titta på produktionerna. Men jag får se hur det blir med den saken. Jag vill inte riskera att min förkylning blir värre (fast jag är ju inte sjuk längre.....) och då verkar det inte som en särskilt bra idé att vara ute i kyla. Och jag tror knappast att någon kan skjutsa mig. Men som sagt, jag får se.

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig.
Även om jag nog inte kan sova i och med att jag i stort sett har vilat hela dagen..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Krya på dig Carro :O Är också sjuk för tillfället, de suger -.- <3
2010-02-25 @ 13:09:36
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback