Stardust

publicerad den 2010-02-01 kl 12:18:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon, eller vad det nu är. Kanske snarare dag. Men i alla fall. Jag har mått väldigt dåligt i helgen. Febern har påverkat mig som aldrig förr. Som tur var kom Josse och tittade på film med mig igår! 27 dresses blev det. Vi hade stora problem med att välja film. Till sist stod det mellan The Holiday och 27 dresses, men det blev som sagt 27 dresses.
Idag skulle jag egentligen ha sånglektion i skolan, men min sånglärare messade mig imorse om att hon var sjuk. Tur för mig, för jag mår inget vidare.
Bloggen är det i alla fall ordning på nu! Allt berodde på Firefox som jag bytte till pga virus på Internet Explorer, men nu kör jag på Safari istället. Funkar utmärkt och bloggen ser bra ut! I Firefox var rubriken pytteliten och det gick inte att byta typsnitt! Superirriterande!
Men i alla fall, nu blir det lunch. Köttgryta med ris från igår, mums!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback