Trist väder

publicerad den 2010-02-26 kl 11:33:21 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Alla våriga känslor försvann när jag drog upp rullgardinen imorse.
Ingen sol här inte. Bara moln och dimma så långt ögat kan nå. Trist. Jag vill att snön ska försvinna! NUUU! Men för att känna mig lite piggare så ska jag nog ta och klä på mig och sedan måla naglarna i någon rosa färg. Då blir man glad, haha! Jag blir i alla fall gladare när jag har fina naglar.

Förresten så hittade jag en supersnygg marinblå kavaj nere i förrådet i förrgår!
Det var förstås mammas gamla, hon hade köpt den i London! Supersnyggt foder var det också. En knapp hade dock försvunnit, och det finns ingen reserv fastsydd inuti, så jag får leta efter nya.

Ikväll kommer Eva, Antons gudmor, hit igen!
Hon var ju här tillsammans med Peter, hennes man, och Minou, deras hund, förrförra helgen, men nu är det bara hon som kommer. Hon ska på möte på IKEA på måndag så hon ska bo hos oss i helgen. Trevligt trevligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback