4 januari 2010

publicerad den 2010-01-04 kl 23:30:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Lite snabbt om min dag; Jag träffade Dodds och vi gick en promenad till slottet och runt i slottsparken. Sedan gick vi hem till mig åt lunch. På eftermiddagen blev det att vi kollade på Narnia, haha. Jag tycker faktiskt om dom filmerna! Kalla mig tönt om du vill! Sedan följde vi med och tittade på min bror som spelade fotbollscup i Strandhallen. Det var kvartsfinal och dom mötte Syrianska, och förlorade på straffar. Det var fruktansvärt irriterande. Dom spelade otroligt bra, och i slutet så var det så spännande så att jag & Dodds hoppade upp och ner!

Jag var bara hemma en liten stund efter det innan jag åkte till min zonterapeut. Det gjorde fruktansvärt ont, som vanligt. Men men, vad gör man inte för att febern ska försvinna? Nu är det ju inte säkert att den gör det, men ändå.

Imorgon har jag inga planer, men på onsdag blir det till att träffa Dodds igen!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback