Kör, fika och shopping

publicerad den 2010-01-15 kl 20:44:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Tjosvejs. Hur har ni det? Jag har haft en bra dag! Jag åkte till skolan vid lunch för att kunna äta med mina vänner och sedan hade jag kör. Det är inte mitt favoritämne, men det är lätt att bara gå dit. Det behövs inga förberedelser. Efter det åkte jag med Frida, Jonis & Santi till söder och satte oss på ett café som jag inte vill säga namnet på för det låter som att man sitter på en toalett, hahah! Jag tog en stor latte och kladdkaka, supergott.

Efter det åkte Jonis och Santi, men jag & Frida checkade jeans på Weekday. Frida, som är fanatstisk snygg, ser förstås fab ut i allt hon tar på sig. Jag däremot hade lite problem med att hitta. När Fridis hade åkt hem för att hon skulle iväg sen så gick jag till Monki och kollade där istället. Där hittade jag! Dessutom kunde jag inte låta bli att köpa ett svart linne med axelvaddar som jag visade i ett tidigare inlägg också... Typiskt mig.

Tidig kväll för mig ikväll! Skola igen imorgon, öppet hus. Vi har lektioner som dom små barnen får komma och titta på. Fast vi har bara sångensemble. Eller jag i alla fall. Andra har fler. Hoho.

Kram!

Kommentarer
Postat av: josefin
du träffade ju mig också :D haha
2010-01-16 @ 22:07:35
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback