Krångel!

publicerad den 2010-01-30 kl 18:44:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeej! Krånglar blogg.se för er också?! Jag har inte kunnat logga in på superlänge, och då sitter jag ändå vid mammas dator. Min dator har fått virus. Ett allvarligt sådant. Det spelar ingen roll att man tar bort det och filerna som innehöll det. Det kommer tillbaka hela tiden. Skitdator. Men i alla fall, det kommer resultera i färre inlägg från min sida. Men förhoppningsvis ser ni vad jag roade mig med igår! Ännu en ny header! Den här blev jag riktigt nöjd med! Det är dock inte färdigt, men eftersom att min dator är helt paj för tillfället så kan jag inte fortsätta på designen just nu.

Förresten så har jag hittat världens roligaste spel på facebook. City Life heter det! Samma upplägg som School of Wizardry, fast med roligare story. SPELA!

PUSS

-------------------------------------------------------
UPDATE!
Pappa fixade min dator!!!!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback