Min bror och jag

publicerad den 2010-01-04 kl 00:45:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har blivit med Playstation 2. Jag köpte ett begagnat på EB Games idag. Dock hittade jag inga spel där som jag ville ha.. Dom har i stort sett bara begagnade spel där. Men jag beställde hem The Sims 2 på spelbutiken.se idag i alla fall. Det fanns såklart inte i lager, men det skulle komma in på tisdag. Om jag har tur kanske jag får spelet på fredag! Så länge så har jag fått låna ett Sagan om ringen-spel av min bror. Jag fick även ett memorycard av honom! Himla snällt faktiskt! Vi har suttit inne på mitt rum hela kvällen, först med spelet och sedan tittade vi på Sagan om konungens återkomst. Det var faktiskt ganska mysigt att umgås med honom när han beter sig som en vanlig människa (inte som en soptunna som han brukar göra), sitta och äta djungelvrål och titta på film. Det kanske kommer funka bra att dela rum med honom i 2 veckor på Rhodos? Vi har nämligen bokat 2 dubbelrum, så Simon & jag får ett rum, och så får mamma, pappa & Anton det andra. Jag antar att Anton får någon extrasäng eller något.

Imorgon ska jag träffa Dodds! Hon messade nyss och frågade om vi skulle hitta på något. Trevligt trevligt!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback