New life

publicerad den 2010-01-11 kl 16:36:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nej men hej igen. Mycket bloggande idag! Nu är jag hemma igen i alla fall. Jag kom hem runt halv fyra skulle jag tro. Som det ser ut nu så kommer jag inte vara i skolan på tisdagar och onsdagar, vilket känns bra. Jag måste få tid att förbereda mig och vänja mig vid tanken på att åka till skolan.

Jag ser nu att det är fruktansvärt dammigt i mitt rum. Det är ju verkligen inte bra när man har astma. Jag ska nog ta och dammsuga. Jag har faktiskt lyckats hålla det städat i flera veckor nu! Med städat så menar jag att det inte ligger saker (kläder...) på golvet och sekretären inte är belamrad med tusen saker. Att dammsuga är jag dock väldigt dålig på. Det är ju egentligen inte så jobbigt, men jag glömmer liksom bort det, haha. Snarare förtränger kanske.

Mot dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback