Nya produkter

publicerad den 2010-01-09 kl 13:05:02 i kategorin Hud&Hår&Smink l Kommentera (0)

Hejsan alla söta! Jag tänkte berätta lite om dom nya rengöringsprodukterna som jag har börjat använda! Serien heter clear.now Skin Care System och är speciellt utformad för personer med akne. Den består av en scrub, en toner, en lotion och ett kosttillskott. Både scruben och lotionen innehåller salicylsyra som är ett verksamt ämne mot akne. Det som förvånade mig mest var kosttillskottet! Jag har aldrig testat en serie förut som har ett kosttillskott också. Det ska man ta morgon och kväll, precis som rengöringsprodukterna. Jag har bara använt serien 4 ggr, jag började i torsdags kväll, men den är väldigt skön att använda! Jag använde Cliniques 3-stegsserie för aknedrabbad hy förut, och om man hade något öppet sår efter en finne så gjorde det fruktansvärt ont att använda tonern. Det kändes som alsolsprit på huden. Så är det inte med dom här produkterna! Det är en stor lättnad!

Produkterna finns att köpa hos Amway Global, där man också kan köpa smink från Eddie Funkhouser (det är helt underbart!), men jag köpte det av en säljare här i Sverige så det blev betydligt billigare än priset som står på hemsidan.

Jag återkommer med om det fungerar eller inte! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback