Smiter

publicerad den 2010-01-10 kl 00:00:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Har ni lagt märke till att jag inte har skrivit ett enda ord om hur det gick i skolan i torsdags? Jag kan berätta för er att jag kör strutstekniken. Jag stoppar huvudet i sanden och hoppas att det ska försvinna. Om jag inte skriver om det så finns det inte. Intelligent tänkt, va?
Nu är jag faktiskt nöjd med hur bloggen ser ut. Signaturen blev väl sådär, men helt okej. Jag la in en bild ovanför personinformationen på sidan också.

Sängdags!

Kommentarer
Postat av: FRrida
shit va snyggt det blev :) fan va duktig du e :D

<3<3<3<3<3<3<3<3
2010-01-10 @ 13:40:15
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback