Friday

publicerad den 2010-07-02 kl 10:33:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon!
Idag är det fredag igen! Veckorna går sjukt fort. På gott och ont. Jag längtar förstås till den 15:e juli för då ska jag till Grekland, men annars så kunde veckorna gärna få gå lite långsammare.
Igår var jag på röntgen av lungor och hjärta på SÖS. Alltid lika kul... Men röntgen går ju fort i alla fall. Jag stannade i Tyresö Centrum på vägen hem och köpte en klänning, ett linne och en blombukett till mamma och två linnen till mig. Varför vet jag inte. Jag fick bara lust att köpa presenter, haha ;)
På kvällen kom Dodds och åt middag hos oss! Vi hade inte träffats på jättelänge så det var superkul! Nästa vecka åker hon ut på tågresa till Skottland och när hon kommer hem så är jag på Rhodos, så vi räknade ut att vi kommer inte ses förrän om en hel månad. Det är jättelång tid :( Men men, vi överlever väl.
Idag är Anton hemma med mig. Vi tänkte gå till stranden sen, det är ju supervarmt i vattnet nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback