Feber igen

publicerad den 2010-06-11 kl 22:01:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll på er.
Dom flesta befinner sig nog ute och firar sommarlovet, eller firar mina fina vänner Julia & Frida som precis har fyllt 18. Men inte jag. Jag sitter här i mitt rum, lyssnar på sorgliga kärlekslåtar och tycker synd om mig själv som den sjuklingen jag är. Jag har haft feber i 2 dagar nu, och jag är mycket mer påverkad av febern nu än vad jag var för några månader sedan. Men nu är febern nog ett bra tecken. Jag äter ju penicillin på borrelian, och feber är ju ett tecken på att kroppen bekämpar infektionen, så jag ska väl bara vara tacksam för febern egentligen. Fast det är jag inte. Inte det minsta. Som sagt så har Julia & Frida födelsedagspartaj ikväll som jag just nu missar.
Nu tänkte jag ta en dusch, men jag återkommer med lite boktips så här i sommarlovstider!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback