Sleepy

publicerad den 2010-06-07 kl 12:05:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.
Jag är väl inte direkt den som ska klaga när det gäller sömn, i och med att jag kan sova hur länge jag vill dom flesta dagarna, men idag är jag faktiskt fruktansvärt trött. Anton kom in till mig kl 2 i natt och ville sova i min säng. Försök säga nej till det! En liten 5-åring som kommer i pyjamas med sin kudde och vill lägga sig bredvid en. Det går inte. Men det resulterade i ingen sömn alls för mig. Trots att jag har en 120-säng, tekniskt sett borde vi få plats, så ligger han hur nära mig som helst och sparkar mig i sömnen. Inte kul. Mamma skulle iväg vid 9 till frisören, dagis är stängt idag så hon har tagit ledigt, så jag var tvungen att gå upp då för att passa Anton. Han vaknade vid 8, så jag fick alltså sova i 1 timme då i alla fall. Nu har mamma åkt iväg med honom till frisören och sen ska dom tydligen till BVC för 5-årskontroll och vaccination.
Intressant att jag redogör för min mammas och lillebrors dag va? Superkul.
Jag fick för mig att möblera om lite i mitt rum i förrgår (big surprise!). Jag sköt in sängen mot väggen, flyttade på lite pallar, tog in ett litet bord, flyttade på korgstolen, och vips så såg det mycket bättre ut! Jag blev faktiskt väldigt nöjd. Det enda som jag saknar nu är en fotölj som man kan krypa upp i. Korgstolen kan man ju sitta i, men inte krypa upp i. Den är lite för liten för det. Så om ni har en fotölj som ni inte använder så vet ni vem ni ska gå till. Mig alltså.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback