Kom änglar

publicerad den 2010-03-24 kl 09:51:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon.
Det är 10 grader vid husväggen i skuggan. Det är 21 grader i solen. Lycka.

Det har varit ganska dåligt med uppdateringar på sista tiden.
Det ska vi ändra på! Som förlåt så kan ni få den här bilden från när jag kom hem från sjukhuset igår och såg ut som en blöt hund, haha.



Förlåt för den dåliga kvaliteten, jag tog med andrakameran på mobilen..
Men i alla fall. Sjukhusbesöket gick åt helvete. Enligt min specialpedagog så skulle min läkare på Prima rapportera över till min nya läkare på sjukhuset, vilket hon inte hade gjort. Redan då började det gå neråt. När hon sedan började prata om långvarigt virus så hade hon förlorat mig helt. Samtidigt pratade hon om äggstockar och njurar hit och dit, så nu ska jag tydligen till någon njurläkare och till en gynekolog. Livet är härligt.

Igår köpte jag i alla fall min efterlängtade New Moon-DVD.
Stephenie Meyer är min gud. Jag fick också veta att jag ska sjunga solo på Amazing Grace på midnattsmässan i påsk. Det blir kul i alla fall! 23.30 på Påskafton i Tyresö Kyrka för er som ville veta. :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Nea
en ovanligt söt blöt hund isf!! love you! <3<3<3
2010-04-03 @ 21:40:02
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback