No headline

publicerad den 2010-03-16 kl 23:18:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Den här dagen gick ju åt skogen.
Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket som jag har gjort idag. Vid olika tillfällen dessutom. Jag har också vittnat andra gråta pga mig. Min körledare och min mamma. Dock av olika anledningar. Jag gillar det inte.

Imorgon ska jag till SÖS och ta prover igen.
Kl 8.00. Pappa ska följa med och han sa att vi måste åka 6.45 för att hinna. Trafiken är som värst just när vi ska åka. Själva provtagningen tar dock bara 5 min, så sen är det tillbaka hem igen för min del och vidare till jobbet för pappa.

Nu är i alla fall tågbiljetterna fixade inför min Leksandsvistelse.
Dock så råkade pappa boka 2 biljetter åt vardera håll. Skumt. Jag tror att han håller på och mailar till kundservice nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback