Onsdag

publicerad den 2010-03-17 kl 13:09:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan.
Provtagningen gick bra, men dom tog så mycket blod så att jag blev rätt snurrig efteråt. 7 rör på en gång är ganska mycket. Sen åkte jag & pappa vidare till Centralen där vi hämtade ut mina tågbiljetter. Skönt att slippa göra det imorgon. Jag måste också svänga förbi Sallys Garn på Ringvägen imorgon och köpa mer garn. Jag måste ju kunna virka, haha. Egentligen skulle det ha varit super om jag hade kunnat göra det idag också, speciellt eftersom att vi åkte förbi butiken när vi skulle till SÖS, men då var den förstås inte öppen. Vi var ju där kl 8. Så det får jag göra innan jag åker till Centralen imorgon.

Nu ska jag göra en packningslista.
Jag älskar listor!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback