Pyssel

publicerad den 2010-03-05 kl 12:11:00 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

BILDREGN!


Mitt gröna nagellack! Köpt på H&M.


Mina egendekorerade ljus!


Du behöver: Blockljus, spetsband, valfri bild och något att hänga i spetsbandet, t ex ett örhänge.


Du behöver: Vinglas, dekorationssten och värmeljus!


Mitt egna kollage, från vänster; Övre raden: Pillan & jag, Nea, Doddo & Mirre. Nedre raden: Jag, Anton & Simon, Nea, jag & Doddo, jag & Josse, Pillan & jag.


Min tavellist ovanför sängen


Min skrivbok/dagbok. Du behöver: skrivbok, valfritt tyg, spetsband, valfri bild och lim/tejp.


En av mina pallar som jag använder som sängbord. Jag har klätt om dom. Du behöver: pall, tyg, häftpistol och kantband.


Min skinnjacka som jag har dekorerat med nitar på axlarna. Du behöver: skinnjacka, gammalt nitskärp och förslagsvis en tång men det går bra utan också. Du får dock räkna med förstörda naglar och ömma tummar.


Mitt linne med axelvaddar från Monki som jag också har dekorerat med nitar.

Det var allt som jag orkade fota idag! Nästa gång blir det på mina egensydda gardiner och kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback