Tears, tears, tears

publicerad den 2010-03-15 kl 13:36:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.
Måndag igen. Jag har inte bloggat på några dagar. Jag har inte haft något att skriva. Jag har helt enkelt inte orkat formulera orden. Sist jag bloggade la jag upp teasertrailern för Eclipse. Om man är minsta intresserad av The Twilight Saga så vet man att hela trailern släpptes i torsdags. Jag ska lägga ut den här också för er som inte orkar leta. I torsdags var också min specialpedagog hemma hos mig. Hela jag gick i tusen bitar igen efter att ha berättat om tankar som jag aldrig har berättat för någon om förut. På kvällen gick jag till Mirre och fikade, åt middag, pratade och tittade på Vampire Diaries. På fredagsmorgonen var jag tillbaka i sängliggarläget. Sen pratades det med min specialpedagog igen, tårarna rann igen och allt kändes precis som i höstas. Det slutade med att jag åkte hem till min gudmor över helgen. Så igår kom jag hem igen. Allt var precis som vanligt. Inte en lugn stund.

Jag ska till Prima, d v s min specialpedagog både på tisdag och på onsdag.
På tisdag ska jag till Haninge med mamma och träffa Marie, som min specialpedagog heter, och min nya läkare där. Min gamla har tydligen slutat. Marie sa att dom skulle höja min medicindos och det måste ju en läkare ordinera. Vi skulle också prata om febern, vad som orsakar feber och så. På onsdag ska jag in till Götgatan där jag brukar träffa Marie och då ska jag dit själv. Sen ska jag boka tågbiljett till Leksand och hälsa på Eva i några dagar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback