Glad!

publicerad den 2010-05-07 kl 10:25:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag ska träffa mina älskade vänner idag! :D
Och jag är så otroligt glad för det! Jag ska möta Jonis, Santi och Frida i eftermiddag! Igår gick det helt plötsligt upp för mig att jag saknar mina vänner fruktansvärt mycket. Och jag är superglad att vi kunde bestämma något så fort. Nu blir det ju bara 3 av dom, men dom andra får jag väl träffa nästa vecka eller så. Jag känner att jag inte kan slösa massa tid längre. Varje val jag gör nu tar mig längre ifrån dom. Jag kommer inte kunna berätta för alla hur det ligger till utan att börja grina, but so be it.

Nu ska jag duscha och ladda inför eftermiddagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback