Som vanligt..

publicerad den 2010-05-10 kl 10:38:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Det blev inget med Jonis, Santi och Frida i fredags.
Jag fick såklart hög feber och mådde pissdåligt. Som vanligt. Lördagen var likadan, fast jag åkte med mamma och Eva på second-handshopping. Jag köpte en liten väska, en sjal och ett grått mockaskärp. Allt för 45 kr. Det är en bra deal det. På kvällen skulle mamma ha tjejmiddag som jag blev inkluderad i, i brist på annat att göra. Trevligt var det i alla fall. Men igår kände jag av att jag inte hade tagit det lugnt även fast jag hade haft hög feber så jag låg i sängen hela dagen. Jag har haft fruktansvärt ont i huvudet också så mamma skulle ringa idag eller imorgon till någon läkare och kräva att dom ska röntga skallen på mig igen.

Nu ska jag ladda upp med popcorn och titta på Twilight och New Moon.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Doddo
Kram<3
2010-05-10 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback