-

publicerad den 2010-11-11 kl 13:30:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan!

Det är riktigt grått ute idag! Ingen sol så långt ögat når. Det tråkiga är att det inte ska komma mer snö på ett tag heller. Det kommer alltså fortsätta att vara grått och trist. Men då är det ju tur att man kan vara inne och ha den mysigt! Igår hann jag både med att dammsuga mitt rum, tvätta och tumla två maskiner, stryka och hänga upp gardiner, vara ute med Smulan, hämta Anton från dagis, ta med en av hans kompisar hem (!) och hjälpa Adam med matteläxan! Det är inte dåligt det! För att vara mig åtminstone. Idag sov jag otroligt länge men jag har tänkt att städa mitt överfulla skrivbord, tvätta två maskiner till och sedan valfritt pysslande. Det är min belöning!


Min tokiga katt... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback