Mysdag

publicerad den 2010-11-24 kl 21:14:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan!

Jag ställde faktiskt klockan så att jag skulle komma upp i tid idag! Jag är mycket stolt. Klockan 9.15 satt jag och åt frukost. Snön yrde utanför fönstret och det blåste så mycket så att det kom ner snö i skorstenen, haha! Efter det gjorde jag en egen ansiktsmask på en äggula, en halv banan och en msk olivolja. Känns lite kladdigt, haha, men det är väldigt återfuktande! Jag tvättade en maskin och när jag hämtade posten så märkte jag till min stora förtjusning att Den Stora Julboken hade kommit! Mamma har prenumererat på den i hur många år som helst och man brukar alltid få den veckan innan första advent. Så jag satt hela eftermiddagen med tända ljus, några koppar kaffe och boken. Underbart! Nu på kvällen så har jag fått upp min stjärna i mitt fönster. Det blir så fint!

Imorgon tänkte jag åka till min kära mormor. Vi ska börja planera inför våran Italien-resa i vår! Vi har tänkt att åka till Rom först och vara där några dagar och sedan åka vidare. Vart vet vi dock inte än. Spännande! Och på fredag har jag yoga som vanligt och sedan ska jag till Anna och ha filmdag. Kan man ha en bättre fredag än så? Nej. På lördag ska jag på julmarknad, på söndag ska jag & resten av körtjejerna sjunga på adventsgudstjänsten och sedan ska jag & familjen hem till gudmor på adventsfika. Så man kan väl säga att min helg kommer bli superbra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida
hej du e fin :) <3
2010-11-24 @ 21:27:31
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback