Segdag

publicerad den 2010-11-06 kl 22:55:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!

Hur har lördagen varit? Min har bara försvunnit. Jag vaknade ändå ovanligt tidigt men sen vet jag inte vad jag gjorde. Vid ett-tiden gick jag och Anton iväg till affären och handlade godis. Vi tog skogsvägen hem och han lärde mig mullesången, haha! Underbart! Runt tre åkte mamma, pappa och Simon iväg till min gudmors far som fyllde 75 i veckan. Jag vet, vi är en skum familj som firar folk lite hit och dit. Men jag kände mig inte så pigg på det så jag stannade hemma, och då ville Anton förstås också stanna hemma. Gulleplutten. Det fanns ju dock inte så mycket att äta hemma så det fick bli köttbullar och pasta, men det älskar både Anton och jag så det gjorde inte oss någonting. Nu sover Anton efter att ha tittat på Harry Potter, Tarzan och halva Narnia. Härlig blandning, haha. 

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och läsa ett tag innan jag släcker.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback