Snart så!

publicerad den 2010-11-10 kl 10:41:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Det är riktigt tråkigt väder i Sthlm just nu. Slask överallt! Jag tycker att det kunde ha fortsatt snöa. Förresten så är det inte så långt kvar till 1:a advent! Som jag längtar. Jag har bestämt mig för att göra en egen adventskalender till Anton i år. Jag vet inte riktigt vilken typ än, men jag jobbar på det!

Jag möblerade om i mitt rum igen igår, haha. Men det såg faktiskt riktigt konstigt ut med sängen som stod lite framför fönstret och skymde plus att gardinen inte kunde hänga ner. Jag var tvungen att flytta på sekretären, och den är ju stentung så det fick Simon hjälpa mig med. Nu har jag gjort plats för mina 2 fåtöljer som jag har fått ärva men inte fått hem än. De är ganska små så vi ska hämta dem med bilen och ta dem i bakluckan. Pianot däremot måste vi fixa flyttbil för. Men det ska bli så kul! Tänk att ha ett eget piano! Det kommer ju kosta lite att få någon som kommer och stämmer det också, men det är det ju värt.
Nu tänkte jag dammsuga i mitt otroligt dammiga rum, städa skrivbordet och stryka gardiner! Ha en bra dag!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback