Yoga

publicerad den 2010-11-12 kl 13:09:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Så var det fredag igen! Som jag säger varje vecka så flyger veckorna förbi. Det var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen vid sju imorse. Det var bäcksvart ute och man hörde regnet som smattrade mot fönstret. Men, jag tog mig upp i alla fall! Jag råkade dock ta en tidigare buss (hur kunde det hända?) så jag kom jättetidigt till yogan. Men till min stora glädje så skulle vi ha samma pass som vi hade de två första veckorna! Jag gillar det passet. Inte så mycket jobbiga övningar för armar och axlar, haha. Vi gjorde dock en ny meditation som jag verkligen gillade! 


Såhär ser yogarummet ut!

Om ni funderar på att gå och få massage eller ansiktsbehandling någonstans så rekommenderar jag verkligen Kroppskliniken! Jättemysigt ställe och det är världens bästa människor som jobbar där. Eller du kanske ska göra mig sällskap på yogan nästa termin?

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback