Min dag

publicerad den 2010-10-05 kl 00:15:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!

Hur har dagen varit? Min har varit jättebra! Förutom att Smulan väckte mig halv fem imorse. Av att hon spydde på mitt golv. Så det var bara att gå upp och hämta rengöringsmedel och hela paketet. Jobbigt. Dock somnade jag om så fort jag la huvudet på kudden igen.
På dagen roade jag mig med att dekorera Doddos födelsedagscupcakes! Japps, min älskade vän fyller 18 år idag, så jag & Mirre bakade igårkväll. Men jag dekorerade med olika strössel och så idag. Så vid åtta-tiden bar det av till Doddo, och efter lite smygande, "ninja-style", runt huset för att se om hon var hemma så kom vi tillslut in. Vi snackade en del innan vi satte oss för att kolla på Lite Sällskap på kanal 5. Ni vet det med Filip & Fredrik? Otroligt roligt var det i alla fall.
Imorgon har jag tänkt att jag ska städa mitt rum och rensa min garderob på sommarkläder. Låter roligt va? Hehe..

GODNATTPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback