Snö!

publicerad den 2010-10-22 kl 10:44:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Såhär ser det ut från mitt fönster just nu! Häääärligt! :)

Hur är det med er förresten? Long time no see. Det blir så ibland. Det är bra med mig! Jag ska snart försöka ta mig in till SÖS, men det lär ju bli lite problematiskt i detta väder. Bussarna har ju fortfarande sommardäck på så jag är lite smått nervös. Anledning till att jag ska in dit är för att jag ska ta en liten spruta. Så det tar kanske högst 3 minuter, och sedan ska jag hem igen. Härligt!

Nu när jag ändå laddade över bilder från mobilen så ska jag passa på att lägga upp bilder från chokladfestivalen förra helgen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback