Busy

publicerad den 2010-10-14 kl 20:21:14 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Veckorna bara försvinner! Jag förstår inte! Idag har jag varit hos min terapeut för sista gången. Det kändes hemskt. Jag är rädd för hur det ska gå utan henne. Det är som att ta bort stödhjulen när man ska lära sig att cykla. Förutom att jag har kunnat cykla förut.. Okej, det där funkade inte riktigt.
När jag var i Skrapan innan så lyckades jag fastna hos en Tele2-försäljare. Alltid jag liksom. Men istället för att säga nej tack och gå så gick jag med på massa saker! Allt lät ju så bra när hon sa det! Jag skrev t o m på ett nytt avtal för ett abonnemang! Helt galet. Jag vet inte vad som flög i mig. Men när jag kom hem så pratade jag med pappa om det och han sa att man har ångerrätt! Jag får ringa imorgon och säga att jag har ångrat mig, haha.
Efter det gick jag och satte mig på Gunnarsons på Götgatan och åt lunch. Det är så skönt att vara i stan ensam! Jag gick runt lite i affärer också men köpte ingenting. Det var väl bra gjort av mig?
Imorgon blir det yoga kl 8.30 och sedan klippning hos Jennie kl 11.30. På lördag ska jag först och titta på pianot som jag har ärvt av morfars kusin, sen lunch och chokladfestival med Jonis och på kvällen har en vän spelning i Abrahamsberg som jag ska på. På söndag är det gospelmässa kl 11! Min helg är full!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback