*MJAU*

publicerad den 2010-09-24 kl 07:18:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Gud, ni skulle sett Smulan igår!
Sötare katt får man ju leta efter, men kommer aldrig att hitta, haha. Hon låg i mitt knä och sov under hela Idol igår och när hon vaknade till så började hon "tvätta" min hand! Hon nafsade t o m på min tumme! Supergulligt! Vad som inte är lika gulligt är att hon väcker mig kl 6 på morgonen. Idag gjorde det ju inte så mycket i och med att jag ändå ska till yogan, men igår var det inte lika kul, haha. Hon mjauar, eller snarare piper, så jag vaknar. Men idag kunde jag ta upp henne i sängen utan att hon hoppade ner lika fort igen. Nu gick hon runt bland mina kuddar och spann.
Efter yogan idag ska jag på begravning. Sen blir det fika i Trollbäckens Kyrka och ikväll ska jag ut och äta med Jonis & Frida! Som jag har längtat! <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback