Happy happy

publicerad den 2011-04-20 kl 10:33:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej!

Jag är på bra humör den här veckan! Trots förkylning och huvudvärk, haha. Men jag skickade ju in mina ansökningar förrförra veckan och fick bekräftelse förra veckan på att den hade kommit fram. Så nu är det bara att vänta tills i slutet av maj då jag får reda på om jag har kommit in eller inte. Jag hoppas mest på Vimmerby. 

Men innan dess är det dop. Den 15e maj ska Albin och Erik döpas. Jag ska vara gudmor åt Albin. Och igår frågade Anna om jag kunde sjunga då också. Någon som har förslag på sånger som kan sjungas på dop? Sist jag sjöng på ett dop var det tillsammans med 2 andra tjejer och då sjöng vi We are the world och Älska mig. Ingen av dom gillar jag särskilt mycket. Men det är det som är kruxet när man ska sjunga på dop/bröllop/begravning. Det är inte jag som jag gilla låten, jag ska bara sjunga den och vara glad. Haha.. 

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback