Shopping

publicerad den 2011-04-04 kl 15:24:19 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Hej! Hur är det med er en vårdag som denna? Vädret är lite ombytligt, och det var rejält blåsigt när jag & Mirre var ute och gick, men nu skiner solen! Och det är varmt! Härliga tider väntar.

På tal om härliga tider så längtar jag ihjäl mig till den 22 maj, då jag ska åka till Turkiet! Men det känns som att det är jättelångt kvar! Vilket det faktiskt är.. Mamma, pappa & Anton åker dock redan om mindre än en månad. Mamma har börjat köpa lite nya sommarkläder, både till sig själv och till Anton. Han har såklart växt ut sina kläder som han hade förra året. Och hon köpte även klänningen som jag har gått och suktat efter sedan i januari till mig! Hon var skyldig mig pengar för mediciner som jag köpte förra månaden, så istället för att få pengar fick jag klänningen. Superbra tycker jag, för annars hade jag nog aldrig köpt den. Den var inte dyr eller så, bara 199 kr på H&M, men jag köper i stort sett inga kläder alls längre. Och om jag gör det så är det på rea. Jag vet inte vad som har hänt med mig! Innan så gick alla mina pengar till kläder. 


Ovan är klänningen jag fick. Och nedan är jeansjackan som jag har siktat in mig på. 299 kr, också från H&M.



Imorgon är det dags för Neas studentskiva! Jag, Mirre & Doddo tänkte gå på halva kören och sedan vandra hem till mig och göra oss i ordning innan vi åker. Det blir fun, fun, fun!

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Billsfru <3
seg jag e, men tack för att ni kom!!! va så kul att se er där! <3<3
2011-04-10 @ 21:41:13
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback