Sing for life

publicerad den 2011-04-28 kl 10:27:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Länge sedan sist! Det är i och för sig alltid lång tid mellan mina blogginlägg nu för tiden. Men det blir så när man inte gör någonting på dagarna, haha. Man har ingenting att skriva om. Mycket stort problem, don't you agree?

Nu är i alla fall mina helger uppbokade till typ juni. Jag som inte brukar ha någonting planerat! Kan ni förstå att jag blir stressad? Jag blir det för minsta lilla. På lördag ska jag fira Pillan som fyllde 20 igår. På söndag, fick vi reda på i tisdags, ska vi sjunga i kyrkan. När jag skriver vi så menar jag min kör. Nästa lördag ska jag sjunga på ett dop. Det är Antons dagiskompis lillasyster som ska döpas. De frågade igår... Framförhållning, någon? Många förstår inte att man inte kan alla låtar i hela världen bara för att man kan sjunga. Men men, jag måste fixa pianist också. På kvällen då kommer mina tjejer och stannar till dagen efter. Sen på kvällen är det Doddos studentskiva. Lördagen efter det kanske det inte är något kom jag på! Hallelujah! Men på söndagen är det först gudstjänst i kyrkan som jag och min kör ska sjunga på, och en timme senare ska Albin och Erik döpas. Då ska jag både agera gudmor åt Albin plus solist. Jag måste fixa pianist till det också. Det är alltså söndagen den 15e. En vecka senare, d v s söndagen den 22a maj åker jag till Turkiet! 

Vi får se om jag överlever den närmaste månaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback