I'm alive!

publicerad den 2011-08-24 kl 21:34:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har överlevt dagen!

Det var nära till panik där ett tag, men det gick över när jag gick ut med dem små gullungarna i vagnen. Då blev jag dock genomsvettig för jag hade på mig helt fel kläder! Jag hade jeans och en långärmad, stickad tröja plus jeansjacka när jag gick hemifrån men då var det bara 14 grader ute! När jag gick ut efter 10 var det så varmt så att jag höll på att storkna. Jackan kunde jag ju ta av mig, men resten gick inte att göra så mycket åt. Jag vek upp jeansen och ärmarna, men det var fortfarande alldeles för varmt. 

I vilket fall som helst så överlevde jag det också. Även om jag får panik när det är för varmt också. Men sedan åkte vi ju till Farsta Centrum och där inne var det helt okej! Jag köpte en kopp från Lagerhaus och en webbkamera från Teknikmagasinet! Jag ska visa sen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback