Livet är bra just nu!

publicerad den 2011-08-24 kl 08:23:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Det var länge sedan jag var uppe såhär tidigt. Jag gick faktiskt upp vid 7! Jag ska hem till Anna och passa Erik & Albin ett tag. Sedan ska jag följa med dem till Farsta Centrum! 

Jag var ju på kören igår, och ni skulle ha sett Marias (min körledare) min när hon såg mig! Hon blev otroligt glad! Hon trodde att jag hade bestämt mig för att stanna kvar! Vilket jag ju definitivt inte har, så hon blev väldigt glad över att jag kom idag men ledsen igen för att jag fortfarande skulle åka. Men men, det var så himla härligt att sjunga igen! Speciellt Above All! Helt fantastiskt! 

EFter kören drog jag med Doddo hem till mig, och vi satt framför True Talent och åt middag. Vilket härligt program måste jag bara säga! Man fick en så härlig känsla när alla läktare vändes! Väldigt synd om de som inte gick vidare dock..

Nej nu ska jag snart gå till bussen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Jacka, ingen jacka? 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback