New

publicerad den 2011-08-13 kl 22:21:12 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Hej!

Jag har blivit beordrad av Nea att uppdatera, så jag antar att jag kan slänga ihop ett inlägg, haha! Jag har haft fullt upp den senaste veckan. Först med mitt ursprungliga rum som jag var tvungen att i stort sett packa ihop. Sedan började jag med Antons rum. Flyttade in alla hans saker i mitt rum, som blev ganska fullt, rev ner tapeten, spacklade, slipade och till sist satte upp en ny tapet. Sedan var det ut med hans saker igen för att få ut mina egna saker som stod innanför. Smart planering va? Nu är jag i alla fall färdig! :D Alla mina saker (förutom ena fotöljen, några böcker, stationära datorn och säng-gaveln som inte fick plats..) är på plats i Antons gamla rum som nu är mitt! Det är väldigt litet, men mysigt! Jag har inte löst vart datorn ska stå, men jag får väl komma på något. Som det är nu använder jag den bärbara. Den är fullt användbar även fast den saknar enter-tangenten och det inte går att klicka på vänster- eller högerknapparna nedanför musplattan. Någon som fattar vad jag menar? Jag kan alltså klicka på själva plattan, men jag kan inte högerklicka utan att använda någon knapp så det går inte.. 

Jag tänkte att ni skulle få se två bilder som jag tog igår! Jag hade inte fått upp TVn än (vem försöker jag lura, det var Simon som satte upp den..) men ni ser i alla fall hur det ser ut! Jag har inte heller fixat gardin än.



Såhär ser det ut när man står vid dörren!




Lite närmare titt på tapeten som var extremt svår att fota i och med att man bara ser mönstret där det är upplyst.

Men i alla fall! Det var lite av vad jag har gjort den senaste veckan!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Billsfru <3
supernajss! fint de blev juh, tapeten va jääättesnygg :D <3
2011-08-15 @ 21:50:59
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback